quinta-feira, 24 de junho de 2010

I was living in a fairy tale...


















I was living in a fairy tale, an unreal world

Now I just want to keep our feet on the ground when my head is in the clouds


Just want to have what I have, without false promises and illusions


I just want what I deserve.


A clock without time, just want to feel the joy of freedom


Want to wake up in the morning and feel that I am happy with you or without you


Rediscovering life as it is, simply, without artifice


Because I have so much to learn, so much to discover


why limit myself to just hope for a look, a smile, a kiss?


The world is waiting for me with open arms


And you, you are still so far ...


so far from me ...

-------------------------------------------------------------------------------------
Eu estava vivendo num conto de fadas, num mundo irreal

Agora apenas quero manter os pés no chão quando a minha cabeça está nas nuvens

Apenas quero ter aquilo que posso ter, sem falsas promessas e ilusões

Apenas quero aquilo que mereço.

Num relógio sem tempo, apenas quero sentir o prazer da liberdade

Quero acordar de manhã e sentir que sou feliz contigo ou sem ti

Redescobrindo a vida como ela é, simples, sem artifícios

Porque tenho tanto para aprender, tanto para descobrir

para quê limitar-me apenas à esperança de um olhar, de um sorriso, de um beijo?

O Mundo está à minha espera, de braços abertos

E tu, tu continuas tão longe...

tão longe de mim...

1 comentário:

  1. Ai que fofo.
    Pois é com ou sem a pessoa a vida continua.
    E não da pra esperar.
    Kiss...

    ResponderEliminar